onsdag 14 september 2011

Sport å sånt

Igår kollade jag på CL. Dortmund - Arsenal på en ganska dålig stream, har inte fått tummen ur och skaffat Viasat sport. Hur som helst så slutade matchen 1-1 och det var väl ganska rättvist. Båda lagen brände en hel del lägen fram tills att RvP satte 0-1 målet för Gunners. Som jag jublade. :) Dortmund tog över en del i andra halvlek och lyckades i slutminuterna stänka in ett riktigt drömmål. Jag satt och gapade och tänkte hur fan gick det där till? En volleyträff från 20 meter rakt upp i krysset. Szczesny var chanslös. Och ja, jag har kopierat namnet Szczesny. Lakers förlorade sin elitseriedebut men vad jag har förstått så spelade de en bra match. Ska bli intressant att följa.

Idag ska jag och Isak iväg på sångstund, det blir nog trevligt.

2 kommentarer:

  1. Sångstund, fan vad najs. Och ja, nu funkar kommenteringen :P

    SvaraRadera
  2. Ja det va ganska kul. Men lite tungt. Han väger ju typ 8,5kg så att dansa runt med honom blir lite tungt i längden. :) Fick ändra lite inställningar för att vanliga dödliga också skulle kunna kommentera.

    SvaraRadera