måndag 26 september 2011

Måndag

Så var det måndag igen och tillbaks till arbetet. Hårt slit och valkiga händer. Fast det drabbar ju inte mig för tillfället eftersom jag är föräldraledig. Är ledig fram till januari till att börja med. Om Maria får förlängt på sitt vikariat kan det bli längre. Än så länge trivs jag jättebra med att vara pappaledig. Kan bli lite rastlös ibland men då finns det alltid saker som behövs göras. Tänkte torka ur och rensa köksskåpen någon dag nu. Jag har en tendens att spara massa "viktiga" papper (typ gamla räkningar) och det åker upp i ett av skåpen. Så behovet av rensning är stort för det börjar bli många "viktiga" papper där uppe nu.

Har riktigt mycket träningsvärk i mina ben idag efter gårdagens träning. Känns bra att ha börjat träna benen ordentligt nu. Sa någon gång att jag inte skulle träna benen förrän överkroppen var så stor att benen vek sig. Men det hade varit lite jobbigt att inte kunna gå. För er som är intresserade av träning, kost m.m vill jag passa på att rekomendera Styrkelabbet igen. Gå in och läs om ni inte redan gjort det.

Dagens Musiktips: Testament - More than meets the eye  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar