söndag 25 september 2011

Nya grejer..


Väggen
Har köpt en massa nya grejer nu i helgen. I fredags var vi, som jag tidigare nämnt, på IKEA och där blev det en massa smågrejer. Vi åkte dit för att köpa ramar och lister till en vägg i vardagsrummet. I ramarna har vi bilder på Freya och Isak och lite konst av Zdzislaw Beksinski. Idag var vi på Grand Samarkand (ett köpcentrum i Växjö) och kollade lite. Blev ett par tröjor till Isak och tre PS3-spel till mig. Killzone 2, Far Cry 2 och Darkness inhandlades till det ringa priset av 249:-. En ny matta blev det också, den fjärde vardagsrumsmattan på ca 3år..

"Knarkskåpet"
I fredags fick jag även mitt paket från gymgrossisten. Det var proteinpulver, meal-pro och lite bars. Tänkte att jag skulle ha meal-pro:en och bars:en när jag blir hungrig på kvällarna och som mellanmål någon gång på dagen. Har en tendens att äta massa onyttiga grejer annars. Ikväll blir det till att testa de nya spelen när familjen har gått och lagt sig.

2 kommentarer:

  1. Fint knarkskåp. Vardagsrumsmattor är viktiga saker inget man skojjar bort hur som helst. Väx väl.

    SvaraRadera
  2. Vardagsrumsmattor är förmodligen det viktigaste som finns

    SvaraRadera