onsdag 21 september 2011

Dagens Musiktips m.m

Isak har verkligen bestämt sig för att vakna tidigt. Hämtade in honom till sängen vid 05.30 och försökte få honom att somna brevid mig men icke. Men man får ju ut mer av dagarna när man står upp tidigt. Framför allt kan man dricka mer kaffe. Kaffe. Kaffe... Idag blir det sångstund igen. Funderar på om jag ska sjunga jättehögt och jättefel.. Fast då kanske Isak skäms för mig så jag struntar nog i det.

Träningen i måndags gick riktigt bra. Blev ingen kondition alls, bara styrketräning. Har fortfarande träningsvärk så det tog nog ganska bra. Riktigt gött. Imorgon blir det nya tag. Ska kolla hur mycket jag har gått upp i vikt då också.

Så till dagens musiktips. Var god Danne: Räserbajs - Kulturfabriken


1 kommentar:

  1. oj håll i hatten farfar, du öppnar stenhårt, går ut me de bästa trallpunken har att erbjuda =)

    SvaraRadera