onsdag 7 mars 2012

Om

Nu finns det lite att läsa om mig här på sidan. Kommer kanske skriva lite mer någon annan gång men det får duga så länge. Länken till "Om-sidan" hittar ni under Hank Pistol-loggan. I lördags var jag och kollade på hockey med brorsan och farsan. Det var Växjö Lakers mot AIK och det var riktigt kul. Ska göras fler gånger.

Träningen har gått sådär det senaste. Har varit sjuk i över en vecka så jag har tagit det ganska lungt. Det är smällar man får ta när man har barn på dagis. Igår körde jag i alla fall ett lite stressat träningspass, skulle hinna med att åka till systemet innan jag hämtade Freya på dagis. Det såg ut ungefär såhär:

5min Crosstrainer
Liggande hantelpress 7x3
Militärpress 7x3
Chins 5x3 (har tappat en hel del chins-skills nu när jag har prioriterat andra övningar så detta måste jag ta tag i)
Pushdowns m. stång 7x3
Bicepschins 5x3
Bicepscurls m. hantlar Max x 2

Testade även att dricka en Celsius innan jag tränade. Tyckte att den gav lite mer energi men det är lite för tidigt att uttala sig om efter bara en gång. Ska testa fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar