tisdag 4 oktober 2011

Tillbaks!

Det var några dagar sedan det senaste inlägget. Detta beror på att jag har haft fullt upp med annat. Helgen har innehållt besök hos svärmor, promenad i skogen, middag hos några vänner, träning m.m. Hämtade även ett par bokhyllor som Maria hittade på Blocket. Det var precis så att de gick in i bagagen om jag fällde sätena och hade bagageluckan lite öppen. Fäste luckan lite provisoriskt med en bit rep jag hade med mig. Svettades hela vägen hem, satt där och tänkte: NU! Nu glider hyllorna ut! Men det gick bra.

Bilen ska lämnas in på lagning på torsdag, eller ja de ska kolla vad som är fel på den då i alla fall. Knakar ibland när man svänger och så är det något som skrammlar. Kan ju vara någon drivknut eller något som gått. Men det får jag reda på på torsdag som sagt.

Så till sportens värld. Arsenal förlorade borta mot Tottenham med 2-1 i söndags. Tyckte överlag att Arsenal gjorde en bra match. Det värsta var dock inte att de förlorade matchen utan att Sagna blev skadad (benbrott om jag har förstått det rätt). Så nu är i princip alla Arsenals "bra" backar skadade. Blir en tuff säsong det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar