måndag 2 april 2012

Sjuk

Det har varit lite dåligt med uppdateringar från min sida här de senaste dagarna. Detta beror på att jag inte kunnat träna något på grund av ögoninflammation och förkylning. Mår lite bättre nu och ska försöka hinna med något pass på gymmet denna veckan. Förra veckan hann jag i alla fall med två vändor till gymmet och en joggingrunda med backintervaller innan ögonen blev röda och feta.

För några veckor sedan testade jag att ta en celsius innan träningen och gillade den men ville vänta lite med att rekomendera den. Har testat det några gånger till nu och det jag kan säga är att jag får mer energi och orkar träna längre. Om det är någon placeboeffekt vet jag inte och bryr mig inte heller efter som det ger resultat. Att den ska hjälpa till att bränna kalorier kan jag inte uttala mig om men det är ju en bonus i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar